Inleveractie vislood.

Vrijdag, 30 november 2018

Inleveractie vislood tijdens de uitgifte van jaarvergunningen van de Roer 2019.

De VBC Roerdal organiseert in 2019 een inleveractie van vislood. Dit kan tijdens de afhaaldagen van de vergunning voor 2019 bij uw vereniging. Tevens kunt u gedurende het hele jaar 2019 vislood inleveren bij de hengelsportzaken Euro Tacle - Raadhuisstraat 24 Roermond en JD floats - Dorpsstraat 71A Melick. Bij inlevering van uw oude vislood ontvangt u gratis één loodvrij gewicht. Bij beide zaken zijn de onderstaande loodvrije gewichten te koop.
Doe mee en vis ook loodvrij !

Einlieferkampagne von Angelblei während die Ausgabetage von den Jahresrurscheine 2019.

Der Hegeverband Roerdal organisiert in 2019 eine Einlieferkampagne von Angelblei während die Ausgabetage von den Jahresrurscheine 2019 bei ihrem Angelverein. Auch können sie das ganze Jahr altes Angelblei einliefern bei den Angelgeschäfte Euro Tacle-Raadhuisstraat 24 Roermond und JD floats-Dorpsstraat 71A Melick. Bei Einlieferung von ihrem alten Angelblei erhalten sie umsonst éin bleifreies Angelgewicht. Beide Angelgeschäfte verkaufen untenstehende Bleifreie Angelgewichte.
Machen sie mit und angeln sie auch bleifrei !